Hagfors


Hej !
Jag vet att jag inte bloggar något men har ingen ork och jag har inte varit ute och toge några kort eller så.
Men nu är jag i Hagfors, kom hit igår och tror vi kommer vara kvar tills imorn. vi= jag och min pojkvän. 
Vi är hos hans kompis å kompisens tjej :) Riktigt trevligt !
Vet inte vad vi ska göra idag ? kolla på film å ta det lugnt kanske haha jag vet inte ja :P
Har iaf riktigt roligt ! :D
Just nu sitter jag vid marcus dator, marcus sitter vid en annan, kompisen sitter vid en annan och den fjärde diskar haha :P socialt alltså :D

Imorn blir det kanske ridning beror på om jag orkar och om jag hinner hem ?
Vi får alltså se hur det blir med det :)
Nej nu ska jag ta å kolla efter lite julklappar här på datorn :) dags å börja handla lite julklappar nu :P
SKriver kanske mer ikväll.
Ni får iaf en gammal bild eller flera.
Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0